Logo’s, brandingshoots, strategiesessies, menukaarten, magazines, websites, visitekaartjes, social media templates, banners… Hieronder een greep uit de creaties die ik de afgelopen jaren heb mogen maken!

LOGO, HUISSTIJL, WEBSITE

B-PARTNERS

Voor het bureau B-Partners mocht ik een hele nieuwe visuele identiteit creëren. 

BRANDINGSHOOT DIEWILLIK. 

“Een feestje in een foto”⁣

En niet alleen in de foto, maar tijdens de shoot met Willeke ook! Confetti, roze koeken, chocomel, slagroom, popcorn… Mij hoor je niet klagen!

Ongedwongen, vrolijk en héél véél kleur.

HUISSTIJL RESTAURANT MAE 

Vught heeft er sinds dit jaar een nieuwe hotspot bij: restaurant MAE. En ik mocht de volledige huisstijl verzorgen, inclusief alle menukaarten.

lOGO & HUISSTIJL NFH

Als vaste vormgever van non-profitorganisatie Nature For Health ben ik verantwoordelijk voor de visuele uitstraling.

Het logo is een beeldmerk met repeterende heartbeats en tegelijkertijd fractals van bladeren. Precies de ambitie van NFH: natuur en gezondheid samenbrengen.

BRANDINGSHOOT, HUISSTIJL & WEBDESIGN IRIS WUIJSTER FOTOGRAFIE

Naast second shooter, ben ik ook de vaste vormgever van Iris Wuijster Fotografie. Afgelopen jaren hebben we een brandingshoot gedaan, heb ik haar website ontworpen en haar huisstijl een nieuwe uitstraling gegeven.

LOGO & HUISSTIJL DUTSKE.

Voor het nieuwe merk DUTSKE. kreeg ik de eer om een logo en huisstijl te creëren. Keywords waren modern, dubbelzinnig, fantasierijk én roze.

BRANDSHOOT FEMFITALE.

Laatst had ik coach en trainer Monique voor mijn camera. Vooraf vertelde ze dat ze op de foto gaan wel een dingetje vond. Maar daar heb ik niets van gemerkt tijdens de shoot!

LOGO SORGE

De briefing van DJ Sorge was duidelijk: zwart-wit, typografisch en zo simpel mogelijk maar wel pakkend. Dit is het resultaat!

BRANDINGSHOOT & HUISSTIJL LOKAAL 1650

Als vaste vormgever en fotograaf van restaurant Lokaal 1650 in Den Bosch zorg ik voor alle huisstijluitingen, zoals menukaarten, cadeaubonnen en content voor de socials.

LOGO NICOLE DE JONG

“Vorig jaar ben ik je eens tegengekomen op Facebook, en op een of andere manier trok jij mijn aandacht. Waarom weet ik niet precies, maar het heeft er in ieder geval toe geleid dat ik de afgelopen dagen internet heb afgestruind op zoek naar jou. Met resultaat!”⁣⁣

Een paar weken geleden kreeg ik dit leuke mailtje van Nicole. De afgelopen weken zijn we samen aan de slag gegaan, en tot een logo gekomen dat helemaal ‘Nicole’ is!